Intrebari Frecvente

Cele mai frecvente intrebari despre livrare si plata, grupate intr-o singura pagina

INTREBARI DESPRE COMANDA SI PLATA

Unde pot fi expediate produsele?

Produsele pot fi livrate catre orice adresa postala din Romania. Va rugam sa mentionati un numar de telefon valabil atunci cand efectuati comanda pentru a putea fi contactati usor in vederea livrarii produselor comandate.

De ce nu este acceptata plata ramburs la toate produsele?

In cazul in care ati optat pentru livrarea in 15 – 20 de zile, produsele oferite de Penare.ro sunt expediate din depozitele noastre centrale din Uniunea Europeana direct catre dvs. Am ales aceasta solutie pentru a va putea oferi un pret total (pret produs plus livrare) cat mai mic. Din pacate, plata ramburs nu este posibila in acest caz.

Cat de repede primesc penarul comandat?

In functie de modalitatea de livrare aleasa, comanda ajunge la tine fie in maxim 3 zile (in cazul in care ai optat pentru livrare rapida), fie in 15 – 20 zile din momentul procesarii comenzii, prin curier rapid (DPD Curier, GLS). In momentul expedierii vei fi notificat prin email si vei primi codul de urmarire al coletului.

Sunt incluse si instrumentele de scris?

Instrumentele de scris si accesoriile prezentate in imaginile produselor au rol pur informativ (pentru a va ajuta sa determinati capacitatea si utilitatea produsului). Acestea nu sunt incluse in pretul produsului.

Ce este garantia de retur si cum functioneaza?

In cazul in care nu sunteti multumit(a) de produsul comandat, puteti solicita returnarea acestuia in maxim 30 de zile de la data primirii produsului. Pentru a solicita returnarea produsului, va rugam sa ne trimiteti numarul comenzii prin email la contact@penare.ro si va vom asista cat de curand posibil.

Pentru realizarea unui retur, produsul trebuie sa nu aiba urme vizibile de utilizare. Cumparatorul este responsabil pentru costul returnarii produsului catre sediul nostru.

De unde sunt expediate produsele?

Toate produsele sunt expediate din depozitele noastre localizate in Uniunea Europeana (Romania, Polonia, Germania si Franta) direct catre adresa specificata in comanda dvs. Astfel, va putem oferi cea mai buna combinatie intre pretul produsului si costul de livrare.

Nu expediem produse din afara Uniunii Europene!

INTREBARI DIVERSE

Permiteti precomenzi?

Acceptam comenzi doar pentru produsele pe care le avem in stoc. Drept urmare nu putem accepta precomenzi. Va sugeram sa va abonati la newsletterul nostru pentru a primi notificari atunci cand apar produse noi in stoc.

Care sunt beneficiile utilizatorilor inregistrati?

Utilizatorii inregistrati pot accesa istoricul comenzilor efectuate pe siteul nostru, pot urmari statusul comenzilor aflate in desfasurare si vor fi primii care vor fi notificati atunci cand derulam oferte promotionale.

Ce metode de plata sunt disponibile?

Magazinul nostru online accepta plata online prin card bancar (Visa, Mastercard), plata prin transfer bancar sau plata ramburs (in cazul produselor aflate in stoc propriu, cu livrare rapida).

Exista un sistem pentru afiliere?

Momentan nu oferim un sistem de afiliere pentru revanzarea produselor oferite de catre magazinul nostru.